avbruten av detta regn...

nu har man äntligen tid att sitta lite framför datan. har knappt vart hemma på hela helgen, bara småstunder o då har jag inte orkat blogga. tyvärr blir de inga bilder, orkar nämnligen inte tar år o dar att ladda upp dom eftersom min data e så himla seg. men en kort sammanfattning får duga.

jaa, i fredags firade pärona tio års bröllopsdag, som jag o lollo fick va med på. mitt på dan drog vi in till gammlastan o gick o strosa lite o käka glass o kollade på båtar (ska kanske skaffa båt till nästa sommar, så jäkla härligt assow) sen åkte vi o käkade på thai bout, ursäkta stavningen, sen gick vi på sommaren med göran inne på söder. den va faktist rolig, en väldigt knasig film men ändå värd att se.
o i lördags va de bröllop, en riktig bröllops helg har de vart. de va carro o patrick som gifte sig, o för er som inte vet så e carro min kusin. dom va jätte fina. de va trevligt o jätte god mat, en riktigt kul kväll i nykvarn hade man med släkter o vänner.
sen i söndags åkte jag hem till becca, va den första av polarna som fick se den nya lägenheten. gick ner till centrum o köpte godis, kollade på film, o satt ute på balkangen, vi chattade med kalle också, o de blev mkt garv i mellanåt. en riktig liten myskväll.
igår då ra kom mathilda hem till becca, så hon va den andra som fick se lägenheten. o de visade sig att rebeccas nya grannar e linneas farmor o farfar, ett litet sammanträffande där:p
vid halv fem var jag så tvunget att gå, familjen skulle ner o titta på mormor o morfars nya lägenhet i södertälje. o jag har skippat jätte många chansar att åka ner så kände mig tvungen.
o idag har man stått hela förmiddan o oljat lite av altan, de tar en jävla tid o fixa HELA altan, den e ju ganska stor också så. o sen helt plötsligt börja de spöregna för typ en timme sen, fick springa in, o nu sitter jag här o chillar. skönt faktist o kunna ta de lite lugnt nu efter en dundrade helg. lyssnar på musik gör jag också så klart, haha. men nu orkar jag inte skriva mer adios=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0