imorn börjar skolan, på RIKTIGT!!

tjeeeenare =)
just nu håller jag o becca på att göra oss i ordning, jag ska kolla på hennes dans o sen sova hos henne. o imorn börjar lektionerna, o årets första lektion är idrott, kul kul ;P
igår va de nice, kajsa o becca käkade midda här. simon o kalle kom ju också hit på kvällen. vi tittade på tv, bubblade o tittade på film o lite så. dom skulle fått stanna tills ett i natt, men mina föräldrar e ap tråkiga o alltid jätte sura på mig så dom va tvugna att gå hem vid typ kvart över tolv, innan dom kom hem från kräftskivan. så därför vill jag inte va hemma ikväll.
kajsa o becca sov kvar här. kajsa gick hem i morse för hon skulle fixa nånting med nelly, men nu måste jag göra mig klar, chaooo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0