tjejkväll=skitkul :P

hejsan hoppsan, igår drog man hem till mathilda då ra. fast vi käkade på subway i huddinge hon o jag först, mötte henne vid trafikskolan vid ett eftersom hon hller på att ta moppekort. de kommer bli kul sen när åtminstone en i tjejgänget har moppe, så att vi kan åka lite, då får vi va mkt hemma hos henne. vid fem åkte vi med mathildas mamma till stallet. där fick man rida, har gjort de ganska många ggn nu eftersom syrran e häst freak o faster har hästar så.
vid sju när vi åkte hem plockade vi upp becca o bella som va hemma hos beccas mamma, direkt när vi kom hem slängde vi oss i poolen, de spöregnade så de va jätte mysigt o skitkul. vi försökte övertala simon, kalle o viktor o komma dit o ha lite kul o bara snacka o mysa lite, men nee då dom e så tråkiga som vanligtvis. o simon skyller på att han har fått tandställning o att de gjorde jätte ont, men va faan jag har också tandställning o så jävla ont gör de inte, be a man simon!!
sen så kollade vi på good luck chuck, oscar ville så gärna se den (hur kan killar va så himla fixerade). sen fixade mathilda lite sov grejer o så, o vi kom fram till att vi alla skulle sova i mathildas runda säng. de vart lite trångt o så, men riktigt mysigt. jag vet inte riktigt när becca o mathilda somna, vid ett halv två kanske!? men jag o bella låg o snackade till halv tre, o mathilda o becca ni kommer ALDRIG att få vet va vi snackade om, ni gick miste om värsta grejen mohahahaha ;P

idag så badade vi så klart i morse när vi vaknade, de va ju strålande sol =)
efter vi badat gjorde vi oss i årdning o lite så, vid 2 tog becca, bella o jag bussen hem till beccas mamma. för mathilda ville ner till trafikskolan så fort som möjligt. hemma hos becca käkade vi tacos till lunch o kollade på två beck filmer. sen kom de två killar utanför med moppar, o de va tydligen dom som bor under becca, så vi sprang ut på balkongen o hade lite kul (säger inte vad vi snakcade om!!)
vid 6 tog jag o bella bussen hem till mig o så käkade vi pankakor, hon drog vid åtta för jag har vart tvungen o packat. drar ju till göteborg imorn kl 7 på morronen. så nu måste jag gå o göra mig i årdning eftersom man ska upp typ halv sex, good bajs på er alla, bjuder på lite bilder också :P




 



   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0