9 j***a f*****g dar kvar!!!

jag kan inte fatta att nästa fredag e terminen slut. då e de bara en termin kvar så har man gått ut hela jäkla grundskolan!! de ska bli as nice o slippa alla dessa små tjejbråk, pallar inte längre!!!!!!!!!!
igår va jag, linnea, mathilda, ida o min syrra på beccas o mandas dansuppvisning. när allt va slut frågade lollo mig om jag blír sugen på att börja igen. visst, jag gympade hos sara när jag var liten, sen i ettan började jag på hennes dans o gick där tills i sjuan åttan typ. de e jätte kul o titta, men inte den dansen jag vill dansa. hos sara e de modern dans, show o jazz. jag dansar street o hiphop typ, såå nee tack ;P
jag sitter här o e fett stolt. har lagt spanska provet som vi fick tillbaka idag på skrivbordet. andra gången man fick mvg på uppsattsen, men jag har tyvärr bara vg+ i slutbetyg, men jag e nöjd ändå :D
har fått en låt på hjärnan som jag hörde på the voice i morse. o kajsa har försökt o fått mig att glömma den genom att sjunga på lusse lelle låten hela dan, men tyvärr kajsa de funka inte :P



men nu ska jag plugga dum jävla so som jag hatar, adios :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0