de va några dar sen ;P

haha de va några dar sen man blogga. men jag har bara en sak att skylla på, SKOLAN!!
har setat kvar på bilden i typ 2 timmar både igår o idag för att hinna klart med min bild, o den e fortfarande inte klar, men nu e de inte als mkt kvar man ser i allafall va de föreställer nu ;P
sen har jag vart på massa öppna hus på olika gymnasium, så nu vet jag typ exakt vad jag ska söka. 1: sjödal HV-frisör & make-up 2:enskede gård HV-frisör & make-up 3: s:t eriks HV-frisör 4: s:t eriks estetisk-dans :D
känns ganska skönt att veta vad man vill. idag när jag o linnea skulle gå ifrån bilden vid fyra kommenterar pa min bild o säger " precis, exakt så ska de vara, du borde bli konstnär" då sa jag att jag ska bli frisör o de e ett konstnärligt o kreativt yrke såå... men jag älskar o vara kreativ o jobba med händerna. aldrig i hela mitt fucking liv att jag skulle gå nå samhelle eller nåt o sen sitta på ett kontor o jobba i framtiden, jag vill göra nå kul ;P
men nog om de nu, nu ska jag kolla på mammas pojkar o sen glee, adios ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0