fredag den 4/12-09

tjabba, i morse blev man vaccinerad mot grissjukan, kändes knappt o känns fortfarande typ ingenting. men alla säger ju att de kommer efter ett dygn ungefär, så jag sitter här o inväntar smärtan tills imorn. vill inte ha ont, ska in till stan imorn ju :(
har vart inne i gamla stan med klassen idag. vi va på nåt muséum som heter levande historia o kollade på middag med pol pot, orkar inte förklara vad de handlade om, de va inte direkt de roligaste man vart med om men de va softare än när man har lektioner. o så va man hemma vid kvart över ett as nice :D
har precis sett grease, o ska snart titta på 2:an men först ska jag dra till vivo med syrran o köpa lite godis. sen blir de idol, cirkus möller o flashforwards ikväll. skulle ha vart med malin eftersom anne kom hit o mamma o anne ska till jobbet (de va nån grej dom skulle göra, julbord tror jag) men de fick hon inte, så de blir bara jag, syrran o farsan ikväll. men  nu ska jag dra, ses

haha mathilda kommer du ihåg ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0