borta bäst ;P

tja, igår hängde jag med mathilda hem efter skolan. vid halv fem åkte vi till stallet, men de va några som redan hade mockat o gett hästarna mat o så, så vi kunde gå ut o rida nästan på direkten. de va skit mysigt för de va nästan helt kolsvart när vi red, förutom när vi red igenom en skog där de inta fanns några lampor als. haha mathilda började snacka om att tänk om de står nån inne i skogen precis bredvid oss o vi märker de inte, tror ni de va kul??
de va skit kul ;P
när vi kom hem kollade vi på idol o flashforward. o fyyyyyyfaaaan va glad jag blev när rabih åkte ut, äntligen!!!!
men nu ska jag göra mig iårdning o sen dra till rebecca, ikväll e de feest :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahha :D

2009-11-09 @ 13:07:47
URL: http://oveyooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0