gårdagen i rönninge

hej hej, igår åkte hela familjen till irma o kenta för att snacka om vart vi ska åka i sommar. alla vill igentligen åka till USA, men irma o kenta har inte råd så de blev de inte. sen skulle vi ta nån kryssning helt plötsligt som åker runt lite överallt. sen skulle vi flyga till paris o hyra ett hus nånstans i frankrike, men jag mamma o lollo ska hänga med pappa när han ska cykla ett lopp i paris sommarn 2011, såå de blev inte så heller. sen snackade dom om att åka över till åland eller ner till danmark, skiit tråkigt. men de sista som blev sakt är att vi kanske ska bila ner till kroatien o hyra ett hus med pool o allt vid kusten i en vecka eller nåt, sen stanna i österrike i några dar på väg hem. i loooooove österrike :D
markus kom bara hem för att käka för nille e som vanligt as lat o orkade inte pallra sig dit. sen drog han ner till matte o sabbe. då vart jag så jävla irriterad så när kenta bad mig, martin o lollo att åka till statoil o handla läsk tog jag hans jävla cp moppe o körde så in i helvete, även fast den inte hade nån bensin ;P
men vi va tvugna o tanka, annars hade den aldrig startat. men shit samma, jag martin o lollo hade jätte kul i allafall. men nog om de nu, sitter här o slappar helt själv hemma. får se vad som händer till kvällen sen, adios



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0