mindre än tre veckor kvar ;P

hej hej, sitter här o käkar mentos med cola smak, mm.
sov hos becca igår, bella va med en litenstund på kvällen också. vi kollade på film, dansade o hade jätte kul. fast jag va typ helt död eftersom jag hade gått o lakt mig typ halv ett i fredags o gått upp halv åtta på morronen. så jag somnade ganska fort när jag o becca gick o la oss vid ett ;P
vaknade sen ett idag, o becca bara "shit, jag har vrit vaken sen tio" haha.
mötte mamma i huddinge vid tre, jag köpte lite nytt smink bara. o nu sitter jag här o pappa shatar om att jag ska plugga till moppe kortet, jag tror han vill att jag ska bli klar tills jag fyller år om nästan tre veckor. hoppas man får en moppe, men man får väl se. nu ska jag plugga i allafall, moppe, engelska o kanske matte. sen blir de ju oth ikväll kl 6 såklart, see ya :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

2009-10-11 @ 19:18:57
Postat av: Linnea

oth var såå bra idga :)

<33

2009-10-11 @ 19:19:28
URL: http://lilllasyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0