härliga tider asså

tjäjnarej påe dejjj ;D

enda dagen man börjar åtta, på onsdagar, e så jäkla trött. men man klara igenom dan utan o somna. mamma kom o hämtade mig när vi slutade kvart i två. så stod jag med dom där jäkla katalogerna i tre timmar idag igen, ska dit imorn också, så de kommer bli en liten slant man får sen ;P
slängde mig i sängen o kollade på tv när jag kom hem halv sex, fasiken asså, min säng e gudomlig e så himla nöjd. o nu sitter jag här, min data funkar äntligen som den ska!!!!!
igår när jag, becca o bella va hemma på dan så gick den ju inte o starta. men min farsa e så himla bra, han kom upp o bara tröck på några knappar o så funkade den igen.
måste bara berätta en sak till inan jag drar. för nån dag sen så upptäckte jag att ena min ipod hörlur va sönder, o de kändes som typ halva värden gick under för dom va skit dyra o jag tänker inte köpa nya. o bara för några minuter sen så hittade jag kvittot, trodde jag hade slängt de, men de hade jag inte så jag kommer få ett par nya, wiiiiiiiiii va ja e gla<3333333333

o nu e de så att en av mina allra bästisar fyller 15 nästa helg, o hon visade mig den här låten igår. den va så bra så jag tänkte lägga ut den. puss, älskar dig bella




hitta några andra bra låtar också, pöss o gonatt


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad bra att du hittade kvittot :)

grattis bella i förskott :) :P



<333

2009-09-16 @ 21:44:39
URL: http://lilllasyrra.blogg.se/
Postat av: Bella

Älskling jag älskar dig med!!!

2009-09-17 @ 19:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0