heeeeej igen ;)

de har vart en riktigt rörig helg, orkar inte förklara varenda detalj. jag o becca skulle ha åkt på mega läger med konfirmationen, men vi pallade verkligen inte, kändes som att de skulle bli skittråkigt. så i fredags, efter vi hade vart med kajsa, martin o simon bestämde jag o becca att vi skippar mega lägret. de va as nice, för vi slapp gå upp 6 på morgonen i lördags ;P
jag o becca va lite överallt igår, men kvällen slutade med att jag o becca drog hem till simon, o martin va där också, simon skulle aldrig våga va ensam med oss en lörda kväll. haha, så typiskt killar ;P
becca o jag tog sista bussen till huddinge, så sov vi hemma hos hennes mamma.
drog hem vid ett för hon skulle hem till sin pappa o hjälpa han med flytten. o nu sitter jag här, kul va?! ;P
juste, min syrra har köpt ett par jävla fjortisbyxor, aaaaaa!!!!!!!!!!!!!

har hittat lite ny musik, äntligen. so just enjoy =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0