i can´t live withaout my music

hejsan på er allihopa. ni vet ju att min data inte har funkat så bra den här veckan, o nu har den inte gått att starta på några dar. men jag satt o tröck på några knappar o sparkade lite på burken, så gick den igång alldelles nyss. o gissa vad jag gjorde först?? :P satte på itunes o skruvade upp full volym, haha kan inte leva utan min musik!!
har vart i skäris med morsan o syrran idag. köpte inte så mkt, håller ju på att spar, plus att jag fyller år om lite mer än en månad ;P
becca kommer hit om nån timme eller så, o jeppe, simon o viktor kanske också kommer sen. får se vad som händer då, men nu ska jag fortsätta städa mitt rum, see yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0