heluuuuuuuuuuuu :D

dagen idag har vart rätt soft hitils. dom två proven gick väl sådär, får hoppas på de bästa :)
när vi slutade kl 12 så käkade jag o amanda panda en snabb lunch i skolan, sedan drog vi hem till mig. fast hon va tvungen o dra vid två för att hon skulle sitta barnvakt :( efter de började jag städa mitt rum, men de va så tråkigt så jag gick ner o bakade pepparkakor istället ;P
fick hem skolkatalogen idag, ÄNTLIGEN säger jag bara. så nu ska jag titta lite i den, sen ska jag nog fortsätta städa mitt rum. ikväll blir de chill med grey´s o sen nikita på tvn. imorn börjar man halv tio (har ingen matte) med simning i huddinge hallen. på ett sätt e de skönt att inte ha några killar i klassen för då behöver man inte bry sig om såna här grejer som simning. men man saknar dom faktiskt, killar gör så att man får den där extra lilla roliga touchen i klassen. men men, ska försöka att klara mig i en tjejklass i två och ett halft år till. kan inte fatta att om prick två veckor så har man gått klart den första terminen på gymnasiet, KAN TIDEN SNÄLLA SLUTA GÅ SÅ FORT!?
men nu ska jag ta o dra, kanske lägger in ett litet inlägg senare, adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0