de va länge sen!

tjenare, det var verkligen jätte länge sen jag lyssnade på jonas brothers. och nu har nick gjort en ny låt som är grymt bra :)
lyssna på texten, det är en jätte fin låt.



gårdagen var jätte mysig. jag och kajsa var i flottsbro i ca sex timmar igår. det låter kanske lite länge för att vara flottsbro. men vi käkade lunch i typ en timme och vi ville prova byta grejer. så kajsa åkte skidor för första gången på typ fyra år. och jag åkte på en snowboard som igentligen är till för att åka med vänster fram, fast jag åker med höger fram. det va ganska kul faktist ;P
becca sov här igår kväll. vi gjorde väl inte så mkt, satt och snackade, lyssnade på musik och lite så.
men nu ska vi ner och käka frukost, haha det blir nog en ganska slapp lördag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0