nu är det fredagsmyyyyys :D

"nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyyss!!"
tjenare allihopa :)
veckan har vart bra. har inte gjort såpas mkt, var med becca o simon i måndags, tränat och pluggat. idag tror jag inte jag ska göra nåt speciellt, är tvingad till att städa rummet men det går fort. sen har jag jätte stor lust att titta på nån film som jag inte har sett, får kolla igenom vad vi har för några.
började tjugo över elva idag riktigt najs. även fast det var mitt på dagen så var det svinkallt när jag gick till bussen. kunde knappt ens titta upp, gick och stirrade ner i backen hela vägen till bussen. när jag och simon gick av bussen snackade vi om hur blött det kommer bli när all den här jäkla snön kommer smälta sen, som ida sa, sverige kommer ligga under en enda stor vattenpöl när all snö har smält :P

men nu ska jag dra, lägger in star pilots nya låt. den låter typ som alla andra låtar dom har gjort men de skiter jag i, den är bra. see ya later alligater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0