tjejkväll :)

tjenare tjenare, jag vet att de går lite trögt för mig att blogga just nu. men jag har för mkt att tänka på helt enkelt. men i allafall. min käraste kusin vitamin anton hellmark kom upp hit till stockholms stad igår, jätte mysigt. han ska stanna tills på söndag. hade "mitt gäng" (som fasran säger) här igår. becca, bella tiddi och sandra kom hit efter dom hade käkat. först hade vi jävligt tråkigt, sen började vi dansa o alla höll på att fumla runt inne i min garderob, haha. dom drog runt elva, skulle hem till kevin. först skulle kevin, adam o danne kommit hit men jag och becca pallar inte med fler små omogna idioter, så vi sa att dom inte fick komma. becca sov här inatt, så när bella, tiddi och sandra hade gått gick jag och becca ut en liten stund och träffade felix och hans polare (kommer inte ihåg vad han hette :P) vi stod och snackade en liten stund vid snättringe skolan. men när klockan va halv ett kom det en bil och ut hoppar en skit snobbig kille o typ ringer polisen och går omkring och kollar på deras epa-traktor (stavning?) då kom vi på att det är bestämda parkeringsplatser där för dom som bor i senap och ketchup huset. så då var dom tvugna o dra, o då gick vi hem. men kul kväll hade vi i allafall. här kommer lite bilder, adios :D

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0