aj, aj, aj!!

helu, för de första så vill jag bara säga att jag inte tycker om dom negativa kommentarerna jag får. jag har ingen aning om vem som skriver dom, men den eller dom som gör de kan sluta. för om man tycker så illa om mig så behöver man inte läsa min blogg eller bry sig. så därför har jag tagit bort dom.
men nu till nåt lite gladare, jag har vart och piercat mig idag. har gjort det första hålet i örat till början på en stav, nästa hål ska jag ta om tre månader och om ett halvår kan jag sätta dit en stav :D jag tycker personligen att det gör ondare att ta hål i brosket än att ta hål i naveln (som jag gjorde för ca ett år sedan). just nu sitter jag och småtittar på robinson, sen kanske man ska ta o gå o lägga sig, är så jäkla trött :P men nu ska jag dra, adios

Kommentarer
Postat av: Julia

Piercingen är sååååå fiiin! :D:D:D <3

2010-11-28 @ 15:15:58
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0