im back ;)

helu, fick en vild tanke, kanske ska börja blogga igen? tänker inte skriva så allvarligt. lite om skolan, om de händer nå kul, lite musik si sådär :)
just nu har jag vart sjuk ett par dar, käns inte så kul o vara säng liggandes o knapt kan käka nåt, men jag ska nog stanna hemma ifrån skolan imorn igen för att krya på mig lite extra. sen blir de helg, o får hoppas på bra musik o bra sällskap ;)

slänger in några låtar som jag oftast lyssnar på just nu, hare bra :)

akon feat michael jackson-hold my hand


kesha-we r who we r


the black eyed peas-the time (dirty bit)


bon iver-skinny love


cheryl cole feat will i am-lets get down


pink-raise your glass    
         

sean kingston feat nicki minaj-letting go (gutty love)
              

pitbull feat t-pain-hey baby


                                    

jessie j-do it like a dude
                                                           

och en låt jag nyss hittade ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0