länge sen

okej, vet inte hur länge sen det är jag bloggade, men för er som fortfaranade kollar in min blogg (vilket jag tvivlar starkt på att nån gör) men jag måste bara få skriva av mig på nått sett.
vet inte vad jag ska ta vägen längre, vet inte vem jag ska prata med. kommer inte ihåg när det var senast jag hadde nån i mitt liv jag kunde prata med om allt varje dag. jag är förrvirrad och knäckt käns det som. vill lägga mig ner o gråta. men sen ena stunden är allt okej igen och jag skiner som en solstråle? vet varken in eller ut längre, vet inte vad jag ska säga eller göra... just nu vill jag bara gå och lägga mig och aldrig vakna igen... bara ligga där i min sköna varma stora säng. inga bekymmmer, inga problem, ingen man behöver bry sig om. men det skulle vara väldigt skönt med nån bredvid mig som förstod. men när kommer det hända. har börjat fundera på om svaret skulle kunna vara aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0