dag 1: en bild på mig + 10 fakta om mig



1. mitt mellan namn är felstavat -.- tänker inte skriva vad det är :P
2. jag har världens sötaste katt som heter selma, och som jag är tokalergisk mot!
3. jag går första ring, frisör
4. jag lever för musiken!!
5. jag har alltid kunnat dansa bättre än jag har kunnat gått :P
6. det finste ögonblicket jag vet är när man står högst uppe på ett berg uppe i fjällen, snön glittrar för att det är kallt, solen skiner som den aldrig gjort förut, med nån/några du älskar!
7. jag tog dykcertifikat när jag var 13 år
8. jag har varit i ca 11 länder, egypten thailand danmark frankrike monaco spanien italien österrike slovenien kroatien tyskland, dom flesta länderna har jag vart i mer än en gång, plus finland om man räknar alla ålandskryssningar jag vart på ;)
9. jag älskar att skratta
10. jaa en sista nu då... ja men just det, min favorit färg (har varit ända sen jag föddes) blå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0