Dag 11 - En bild på det jag köpte senast.

okej, om man ska skriva vad jag verkligen VERKLIGEN köpte senast så var de en pepsi och lite godis ;)

 hahahaha

nej men back to reality. idag har jag och malin vart o chillat lite i flottsbro, backarna var isiga plus att de gråa vädret gjorde oss dystra. så vi drog hem, o sen tog vi bussen till kungens kurva o köpte lite godis o så (som jag skrev tidigare ;)) efter de drog vi hem till mig, käkade nudlar, garvade lite, färgade och klippte malins hår, o garvade lite mer :) nu ligger malin däckad i min säng, plus att hon har snott mitt täcke :( (lång historia) så nu ska jag nog ta o göra mig i årdning o nog också gå o lägga mig, GODNATT!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0