Dag 3 - Mitt drömbröllop.

hallojjj, okej den här var svår. jag brukar inte sitta o tänka så mkt på hur mitt drömbröllop ser ut direkt :P men de ända jag vet är att jag vill ha min käraste släkt på mitt bröllop, o jag vill gifta mig med någan jag älskar och som älskar mig tillbaka :)

gårkvällen var supertrevlig, kunde inte sluta skratta, de beskriver kvällen ganska bra ;)
tjejerna drog vid halv ett, då grog man till skäris en snabbis. köpte ett par shorts ifrån stadium, som kommer vara pärfekta till dansen :D
och precis innan solen gick ner så drog jag och syrran till flottsbro. och min käraste lilla syster fick för sig att hon skulle åka skidor, så jag tog också mina skidor. altså jag säger bara FYFAN, hon är ämnad till att åka bräda INTE skidor haha ;P
juste, linnea hjälpte mig med min header också i morse, hoppas folk gillar den. men nu ska jag gå och ta mig en lååång häääärlig vaaaarm dusch så att min kropp kan tina lite. sen blir de nog no ordinary fimily, solsidan och att somna till en film, damn, kom just på att de är måndag och skola imorn. fuck that.. chaooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0