Dag 4 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

glad alla fucking jävla hjärtans dag allihopa!!

okej... rubriken hänger lixom ihop med de jag just skrev. jag hatar allahjärtans dag o har alltid gjort, eftersom jag alltid får spendera den med familjen. så de jag vill ha just nu mer än nåt annat är en pojkvän, o de finns nån soeciell just nu, men jag tro inte ens han vet vem jag är so scrue that...
kom precis hem ifrån heron. har vart och sätt burlesgue (stavning?) den va GRYYYYYM, jag älskar christina aguilera säger jag bara:P
men ne, nu ska jag nog gå o plugga lite!! o lyssna på musik, de får en att glömma allt...


Kommentarer
Postat av: Manda

Nu får du förklara dig, vem? :) <3

2011-02-14 @ 21:19:45
URL: http://maaandaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0