Dag 7 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade

altså jag vet inte riktigt vad jag har för dåliga vanor, en kanske är att jag går ALLDELES för mkt på bio. älskar att kolla på film, speciellt på bio, så mkt av mina pengar går åt till de :P
igår kväll kollade jag på film med farsan, han hade köpt resident evel, afterlife, den var inte så bra jag hade hoppats på att den skulle vara, men men. idag åkte jag till skäris med mamma, sen in till stan med malin, o sen tränat. så har haft fullt upp idag. plus att jag kliar mig i ögonen hela tiden för att jag är så jäkla trött, ska nog gå o lägga mig. o de tycker jag ni också ska göra alla goa kisar, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Man kan ju inte gå på för mycket bio :D <3 det är värt det!

2011-02-22 @ 19:15:29
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0