Dag 8 bild - En gammal bild på dig själv.

har inte så bra eller många gammla bilder eftersom att det är pappas gamla dator jag använder just nu. men här är en bild ifrån sommaren 08 när vi var i egypten, jag hade precis tagit mitt dyk certifikat, och jag hade inte fått min tandställning än :)


ska sammanfatt dom senaste dagarna kort. jag är sjuk, men i måndags och igår var jag tvungen att gå till skolan. det var ju tävling igår :) var väldigt kul (om man bortser från att jag var sjuk förstås). kom på 4 plats, blev reserv. men ingert och nevert sa att reserverna brukar alltid också gå vidare till sm för att det finns plats, såå sm here i come!! :D
o idag har jag vart hemma ifrån skolan, hostar så mkt så jag tror att jag snart kommer tappa rösten -.-
men jag får roa mig med lite bra musik o film :) ha re så gött, adiooos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0