Dag 9 – Mitt party trick

jag har inget nåt sådär värsta party tricket, men man måste defenetivt vara på bra humör!! om man inte är pigg och glad är det aldrig kul att parta ;)

neeej, igår var jag hemma ifrån skolan. börjar att krya på mig nu men hade fortfarande ont i halsen igår. åkte till huddinge en snabbis vid fyra tiden bara för att få träffa malin. o jaaa jag vet att det inte är någe bra, speciellt inte när man e sjuk, men vi gick och solade i allafall. var riktigt skönt, det var skönt att få komma hemmifrån också, eftersom man inte har vart ute på typ tre dar -.-
men idag blir de ändring på de, känner mig äntligen pigg, inte helt frisk, men de funkar :) så nu ska jag gå upp o ta en låååång härlig dusch (de bästa som fiiiins!!) sen blir det nog skäris med malin. och till kvällen blir det till att träffa tjejgänget, myyys. vet inte vart jag ska spendera natten dock, men de berättar jag för er imorn ;) ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0