tänkte göra som dom flesta andra!

hare ganska tråkigt just nu. och som ni märker så har jag inte så roliga saker att skriva om oftast just nu i mitt liv. så det får bli en lista, som även många andra gör just nu, men shite samma :P

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 bild: Någon du umgås väldigt mycket med. 
Dag 3 - Mitt drömbröllop.
Dag 4 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 5 bild - En bild på en konstig tid i ditt liv. 
Dag 6 - Innehållet i min väska.
Dag 7 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 8 bild - En gammal bild på dig själv. 
Dag 9 – Mitt party trick
Dag 10 bild - Någon/några som du alltid har roligt med. 
Dag 11 - En bild på det jag köpte senast.
Dag 12 -  bild - En bild på dig och en vän du inte varit med på länge. 
Dag 13 - Mitt favoritprogram, och varför.
Dag 14 – Ett pinsamt ögonblick 
Dag 15 bild - En person som är snygg. 
Dag 16 – Mitt rum/Lite överallt
Dag 17 – Favoritsaker
Dag 18 bild: En bild som påminner dig om gamla tider. 
Dag 19 – Barndomsminne 
Dag 20 – Min favoritplats i vårt hus 
Dag 21 bild - En bild från din vardag. 
Dag 22 – Bloggfavoriter 
Dag 23 bild - En tokig bild. 
Dag 24 – Självporträtt
Dag 25 – Det här ska jag bli när jag blir stor 
Dag 26 – Det här är jag bra på
Dag 27 – En bild på dig i somras
Dag 28 – visa mitt skåp i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0