i just came to say helloo

tjena mors :)
var ett tag sen man blogga nu. men man har ju inte velat gå miste om det fina vädret som har vart nu i veckan! plus att jag har fått nå jäkla skit på min data så jag kan inte gå ut på internet därifrån... använder farsans för tillfärllet :)
nej men har inte gjort så mkt under veckan. shoppat med barndomskompis, tjejerna plus jimmy sov här, vart med malin, åkt till gömmarn två nätter i rad för att ta nattdopp. solat på dagarna :D
o nu får jag typ ångest... vaknade för ca en halvtimme sen och jag ska bort vid typ fem. kommer inte hinna göra ett piss, men men. jag ska börja med att käka frukost o vänta på att malin ska vakna :P
hare toppen ciaoo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0