tjenamors :)

hejsan alla goa människor därute, kom precis hem. slutade med att jag var i stallet hela dan igår plus att jag sov där tillsammans med lollo, danni och my. vi red, snackade, fixade, jag o danni åkte o köpte donken till middag gott som fan! och så träffade vi fitt jocke och så hände de massa andra saker som jag inte kan skriva här. och jag har knapt kunnat sova nått inatt så jag tror jag ska gå o lägga mig i soffan nu med en filt o käka frukost o kolla på en bra film (kanske ta en powernap också!) eftersom att jag kommer vara tvungen att vara vaken till ca tre fyra inatt, båten går halv tolv inatt och sen tar det ju tre timmar till visby, sen ska vi av båten o sen åka hela vägen ner till silte, oh herregud vad jag inte kommer orka...
tror inte jag kommer blogga någe mer idag. jag måste fixa o dona lite här hemma, jag måste packa ner alla mina kläder i väskan och se till så att jag har med mig allt. och sen ska jag käka middag hos linnea kl sex.
jag är tillbabaka tisdag den 26, v. 30 altså ;)
ni får ha det super sålänge jag är borta. för det vet jag att jag kommer att ha på stockholmsveckan ute på gotland, tjihooooooo!! :D
(juste har inte fått nån bra bild på mitt hår, o jag kommer ta massa kort ute på gotland så ni får se sen ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0