breaking dawn

hejsan hoppsan. skolan idag har vart riktigt lååångtråkig. de va ju lite kul också att när man åkte till skolan så började de regna, o när man väl skulle åka hem så slutade de. så man missade de :P
sara visade mig trailern till breaking dawn idag. ååååå vad jag länktar tills i höst :D taylor lautner har även gjort en film som heter abduction som också kommer ut i höst, jag o sara ska gå o se båda två! :D tjiihoooo



i helgen ska kanske jag och några tjejer gå och se baksmällan två längtar till de med :D
altså jag tror jag är film beroende på någe sätt :P men det är så mysigt o kolla på film, speciellet om dom e bra ;)


men nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig på skolavslutningen på fredag, o sen ska jag tagga till för BRYAN FUCKING ADAMS imorn mede malin!!!! :D
kommer nog inte sktiva något då imorn eftersom vi blir borta hela kvällen, men skriver på fredag. ska ta bilder också ;) adiosaaaaaa

Kommentarer
Postat av: ♥ Mathilda - There´s only one tree hill

Sv: Okej :D <3

2011-06-10 @ 15:45:07
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0