ingen idé och blogga

jag har så tråkigt just nu så det är ingen idé och blogga. igår kom syrran hem. så jag, lollo och hennes polare bubblade och kollade sedan på never say never. sen sov vi i mitt rum, och idag har jag ine gjort nåååååååånting. vi kollade på step up 2, och jag kan typ varannan jävla replik i den där filmen altså...
juste jag blev så sur på mig själv igår. jag satt och kollade på water for elephents (som var skiiit bra) sen när klockan var typ strax efter åtta så kom jag på att jag hade tänkt och träna, men då var klockan för mycket...
hoppas jag hittar på nåt kul att göra ikväll, annars kommer jag gå mig själv på nerverna snart ava tt bara ligga o kolla på film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0