love my girls

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej ehh jaa jag kan fortsätta i evigheter har ändå inget bättre för mig...

hej är ett ord man säger hundra gånger om. men när det ända man vill höra är ett jävla hej, så kommer det aldrig...

;) har precis kollat easy a. ärlskar emma stone hon är så jävla grymm! o jag kan faktsiskt erkänna att penn badgley (eller vad han nu heter i efternamn :P) faktiskt ser rätt så bra ut! :)
sitter här och tänker på mina underbara tjejer, miss uuuuu!! mm..en ja..ag tyyycker faaktiskt att vi saknar some guy company sometimes :/
käns lite tråkigt lixooommm. men scrue that shiieeet maaan... hör patrik o hans polare just nu utanför fönstret hmmmmmmm, jag trooor inte deras föräldrar är hemma haha ;P
ähhh what tha heck.....
det är typ vad jag tänker på just nu en sån här trist regning sommarnatt som denna. juste, glömde säga att jag längtar till gotland också :D

godnatt boooyyyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0