sometimes all you can do is laugh, to keep yourself from crying

hej hej allihopa :)
igår etfer jag hade vart hos mathilda åkte jag direkt hem till malin, vilket var kanske vid fyra tiden. vid fem åkte vi ner hit till mig för att ha en liten spa kväll. men först gick vi till vivo och köpte mozarella pizza och frukt så att vi kunde göra fruktsallad till eterrätt.
sedan vart det riktigt mys med allt från hår produkter, ansiktsprodukter, bodylotions till fotprodukter. riktigt mysigt var det. vi bubblade i jacuzzin, och sen kollade vi på harrypotter och dödsrelikerna del 1. har sett den förut men vi vart så sugna på att se den igen :P







nu på dan så ska jag bara ta det lungt. har velat börja läsa en bok väldigt länge, men igår beställde jag revolt från nätet. så jag får se om jag börjar läsa på någon annan innan jag får hem den :)
men ikväll blir det cirkelfys, känns riktigt skönt.
men nu måste jag säga hej då, hare bra sålänge ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0