the best weekend ever

tjolahopp. det har vart AAALLDELLES för fint väder för att sitta inne o blogga den här helgen, plus att jag inte hunnit ;) men har haft en utav tidernas bästa helg. har spenderat nästan hela helgen med dom bästa tjejerna ever. i fredags vart det fekkenation hos mathilda, jävligt synd bara att dom inte har satt upp poolen ännu, men det blev till att hoppa lite studsmatta istället. skiiit kul hade vi, (vi gjorde även lite andra saker som jag inte vill nämna här!) lördagen spenderades såklart vid gömmaren, mkt sol och bad. jag, linnea och mathilda åkte även dit på kvällen för att ta ett kvällsdopp. mötte även upp jimmy där med hans två polare adam och per. men det slutade med att det bara vart jag och linnea som tog ett kvällsdopp. det var asssss niice!!!!!
jag linnea jimmy och mathilda slaggade sedan hos mathilda.
igår gjorde jag inte så mkt. var inne i stan med mamma. köpte blåa converse en baseboll jacka och tanning oil så nu är jag pank, inte kul :(
naglar gjorde jag också på kvällen och kollade på bb finalen. faan vilken tur att siomon vann :)!!
idag har jag julia linnea och mathilda legat och pressat ut det sista av helgen i gömmaren. och vilken färg jag har FÅTT, wihooo :D

men nu ska jag titta på någon bra film tror. ni får ha det bäst nu, ciaoo :)

    

ny video!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0