party all weekend!

hejsan allihopa :D
dagen idag har vart rätt så bra faktiskt. började med svenska där vi käkade tårta, sen idrott där vi lekte en lek, sen slut kvart över elva :D men just nu sitter jag och inväntar att kvällen ska köra igång. har precis kollat klart på i am number four och BYTT PIERCING i mitt nya hål ;)
pärona är borta och syrran sover i stallet. så om nån timme ska jag dra till huddinge för att möta upp några tjejer ifrån klassen. först blir det bubbel och tillfixning här sen blir det UTGÅNG!! fyfan vad jag ska rocka hårt den här helgen altså. haha :P
får se om jag hinner blogga nått idag/imorn. i kinda have plans :/ skriver på söndag vilket som :)

hare bra sålänge, ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0