plugga plugga plugga bort din glada min :(

nej snart ger jag upp, orkar inte med allt detta plugg!!!
men det är väl bara att kämpa på eftersom att nånstans därinne ekar det SNAAAAAAART SOOOMMMAAAARLOOOOOVVVV!!! :D längtar gaaalet mycket :D ca 15 skoldagar kvar bara ;)
igårkväll blev det inge bloggish, städade mitt rum vilket tog mig hela dan -.- (men hittade min ipod i allafall :D) och sen så visste jag inte vad jag skulle plugga på för jag har så mycket att plugga, så jag däckade framför tvn istället XD vilket inte var så smart inser jag nu O.o
så nu måste jag tyvärr tillbaka in i min plugg värld... det kanske blir en liten film sen för att varva ner ;) hare gött, adioos



det största och starkaste makter jag vet
är skräck kärlek och ensamhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0