de är dags för lördagsmyyyyys :D

nu fastnade jag här framför datan igen, inte bra... men ni kan ju gissa vad jag gör?? ;) lyssnar på musik såklart!! då kan man bara inte slita sig ifrån!! haha
idag blir det till att dra till skäris en snabbis i allafall. måste se om jag hittar nåt kul att ha på mig tills den 29:e :D
hoppas på de i allafall, annars får jag ta något vanligt snyggt jag brukar ha på mig. tråk jag vet men vad ska man göra när man nästan är pank :/
till kvällen blir det mys med grabbarna grus. jag lollo totte o tim ska fortsätta med våran sagan om ringen maraton som vi har hållt på med under veckan. ikväll blir det sista filmen :) men eftersom vi kollar på extended version så är den tre och en halvtimme så att säga...
men nu ska jag fixa mig, hörsss!!

låt jag fått på huvet, gammal men grymt bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0