tredje gången gillt nu då!

okej det här är sista gången jag säger att jag ska börja blogga igen, lovar!! ;) men det är så att när jag säger att jag ska börja blogga gör jag ett inlägg, sen när jag inte hinner uppdatera på några dar så skiter jag i de helt :P ska försöka o blogga så mkt som möjligt, ( för det är faktiskt ganska kul) men de kan hända att jag inte uppdaterar ibland på ett par dar, men de får ni stå ut med isånafall!! :)

nog om de, vad har hänt under dagen?? jo skola, men går ju bara mellan halv tio o halv ett på fredagar så de e ju soft ;) när vi slutat drog jag sara o angelie in till stan för att kolla lite grejer o få lite inspiration till vad vi ska ha på oss den 29:e, lääängtar :D
kvällen ser ut som den gör, ska käka strax o sen bär det av hem till tim :)
kanske gör ett roligare inlägg ikväll, haha :P hare gött sålänge!

längtar till vintern btw!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0