musik, musik, musik, i love it

hejsan hoppsan, igår hann jag inte blogga. fast jag gjorde ändå inge märkvärdigt. skrubba altan på förmiddan, o sen va man i skäris på eftermiddan. köpte lite grejer till brölloppet o så. sen cykla (eftersom man inte har nån moppe än!!) jag, kajsa o ida till gömmarn o va där en liten stund o bada lite. sen drog vi hem till mig o kolla på film. dom gick hem till kajsa vid halv ett för dom skulle sova där :P
idag har jag vart o klippt mig o färgat håret. vart inte sån stor förändring. men snyggt blev de, as nöjd ;P
sen fick jag en höstjacka av farsan, hittade den inne på carlings igår, men han fick åka o köpa den idag, shysst jag e va =)
sen har jag typ inte gjort nåt, spelat lite fotboll på tomten med elin. o lyssnat på musik. här kommer några bra låtar :P





buy buy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0