ingen no, wiiiiiiiiiiiiiii!!!

tja, har inte hunnit bloggat nu på några dar. men har haft fullt upp med lucia i skolan. i onsdags va de rep från kl tre till sju ungefär. igår va vi i skolan redan halv sju, inte så kul direkt. men vi hade jätte kul på dan sen etfer vi hade kört första föreställningen tio över åtta. o jag sjöng solo, FÖR HELA SKOLAN. jag va lite nervös men de gick jätte bra. på dan åkte alla vi tjejer hem till linnea. när man e me i lucia tåget får man ledigt på dan, de e de bästa ;P
men vi kollade på patrik 1,5 och baksmällan, o så käkade vi makaroner o kötbullar till lunsch, tradition :D
kl fyra åkte vi tillbaka till skolan, o kl sex hade vi andra föreställningen som va för föräldrar o alla andra som ville komma. så jag har nästan spenderat två hela dar i skolan, fatta vad dom gör mot oss. men om en vecka e första terminen över :D
sitter o kollar på tv, finns inte så mkt att se men har ingen no för freddan e sjuk. börjar om typ en timme, men nu ska jag dra see ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0