one week left, omg!!

tjainare på er allihop :)
igår sov beccan här. hade en liten mysig tjejkväll med godis o film. först skulle vi kolla på friday the 13, men så kollade vi på trailern på youtube o ångrade oss. vi ville kunna sova inatt tyckte vi, haha så vi kollade på 27 dresses. lite tråkigt men hade inte sett den på as länge så.
idag har jag vart hemma o bara softat. gjort peparkakshus, klätt granen som vi köpte igår, vart ute o gått med mamma, tittat på oth oxå såklart ;P
vet inte vad jag ska göra nu, e inte ett dugg trött, fast klockan e ju typ 9 bara. nu vet jag, jag ska lyssna på musik, haha, bajs bajs
juste, VI SLUTAR SKOLAN PÅ FREDAG, sen e de bara en termin kvar o man kan lägga hela jävla högstadie tjafset bakom sig. orkar inte me de här längre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0