tjenare tjosan allihopa ;P

idag har man bara setat hemma o softat, vid 6 tiden kom irma, kenta, martin, markus, alex, ulrika o elton hit. de e ju farsans födelsedag så då blev de lite surprice. vi har grillat o käkat tårta. jag syrran martin o markus drog till snättringeskolan. haha martin o markus fattade inte hur man skulle snurra på snurrgungorna. de va så jäkla kul jag o lalla ba "men va gör ni i rönninge igentligen, sitter i nån jäkla bondgård eller, alla vet ju hur man gör ;P "
vi har just precis kollat på the fast and the furiust, asså de e några av mina favvisar dom filmerna.
juste nu har jag installerat kameran i datan så jag lägger in bildera imorn, orkar inte nu. nu ska jag ner o festa. chaoo;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0