tranformers revenge of the fallen



en utav världens bästa filmer, transformers. asså den va så jävla bra, mkt bättre än ettan i allafall. vissa filmer kan bli långtråkiga o sitta o titta på. men den här filmen satt man i 2 o en halv timme o bara stirra. i love it ;P
jag vet att de kanske inte e så många tjejer som tycker att transformers o the fast and the furius filmerna e dom bästa som finns, men men. de jag, vad kan jag säga... fast jag älskar step up filmerna också, eller nästan alla dansfilmer som innehåller typ street :P
har precis kommit hem o käkat middag, nu ska jag bädda rent min säng o sen ska jag spela the sims 3 som jag precis köpt. de kanske e lite töntigt men de e fan skit kul, chaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0