new moon!!!!

tjänna, igår va jag, manda, mathilda, linnea, rebecca o min syrra på new moon i heron. den va såååå jäääääävla bra. o taylor lautner e sååå jääääävla snygg, han har blivit as biffig o aaa... efter bion träffade man inga mindre än flisan, pinnen, emme o frida. dom hade tydligen varit på samma, haha.
de va först bestämt att alla skulle sova här, men igår morse sa manda att hon inte riktigt va helt frisk än (hon har vart sjuk typ hela veckan) så hon hängde med men skulle inte sova kvar. sen kommer becca när vi e på väg ut o ba "jag mår inte heller så bra så jag åker hem med manda o sover hemma istället" ja ba jahapp, då va vi bara tre kvar. så linnea o mathilda sov här igår. haha inatt när jag o linnea låg o snacka (tjejsnack) så sticker mathilda upp huvet under täcket o säger att vi ska upp om 6 timmar, ooops, klockan va visst två då ;P
mathilda drog till friskis då ra halv nio i morse. då va jag o linnea så trötta så vi la oss i soffan o kollade på idol, cirkus möller o flashforward som vi spelade in igår. sen gick hon hem vid ett. sen har jag legat i sängen o spelat tv spel, tittat på tv o läst mina frida tidningar typ hela dan. för internet paja på min data, så nu sitter jag på pappas data o ska snart gå in o kolla på robinson karibien. baj bajs :D





Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha :-)

2009-12-06 @ 19:12:28
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0