min hjärna e tom...

jahapp, nu sitter man här igen, framrör datan o lyssnar på musik.
har haft en jätte mysig helg med mathilda gmn. käkade pizza, drog till vivo o köpte godis,bubblade o bara snackade igår.
mathilda väckte mig o syrran vid kvart över tio i morse, jag kunde ha sovit mkt längre, men de ville inte hon tydligen ;P
vid tre tog vi moppen hem till mathilda, o jag säger de YTLIGARE en gång, faaaaaan va kul de e med moppe. så till alla som känner mig, jag kommer dö om jag inte får en moppe av mina päron, så att ni vet lixom :P
vi kollade på en film, sen åkte vi med mathildas mamma till stallet en liten stund. fast jag o mathilda satt typ bara o tittade på, vi va lite trötta ;P
juste, min kompis kajsa ska kanske komma upp ifrån hölö här nån helg. har inte träffat henne på as länge, o hon vill träffa ALLA mina polare, får väl se hur de blir med de.
som på rubriken, min hjärna e tom o trött, så de blir ingen låt ikväll, jag ska gå o softa framför tv nu goodnight<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0