days pass by...

sorry att jag inte har bloggat på ett par dar, har haft fullt upp helt enkelt.

onsdag: första dan på praktiken, gick jätte bra faktiskt. hade ganska kul för de va tre treor som praktiserade där också så jag va med dom för de mesta. när dom frågade mig hur gammal jag va blev dom schockade över att jag va 94, dom trodde jag va 91 eller 92, de va lite kul ;D

torsdag: en riktigt lång dag. malin kom till mig på salongen o jag fick klippa henne. sedan åkte vi hem till mig för att färga hennes hår, tillbaka till blont blev de. men färgen räkte inte så hon va fortfarande lite brun på några ställen o lite orange. vi va klara vid halv tio i allafall, så då sov hon kvar här.men vi gick inte o la oss förens kl ett för att vi snackade i telen med johan, tobbe o putte :)

fredag: när jag sandra o pernilla kom till salongen vid tio sa dom att vi va tvugna o åka till farsta o uträta lite ärenden åt dom. så då drog vi dit o gjorde de vi skulle o käkade även lunch där. när vi kom tillbak runt ett så fick vi gå hem för att de va så trångt o mkt folk där. då drog jag till huddinge o möte malin för att köpa lite mer färg. efter de åkte vi hem till mig o färgade de igen. så nu ser hon nästan ut som haley willyams i paramore, lite blondare bara :) sen bestämde vi oss för att dra till skäris en snabbis. de blev fyra tröjor till malin ifrån h&m och ett linne till mig som jag troligtvis ska ha på nyår, ifrån new yorker. påvägen hem drog vi till stuvsta o hyrde the unbourne och eclipse som vi skulle kolla på på kvällen. men när vi kom hem runt halv tio o satte oss för att käka middag så ringde johan oss o ville att vi skulle komma till källbrink? så vi drog dit o träffade han o hans kompis dennis o tobbe kom även dit. tobbe va tvungen att dra hem vid tolv så då drog vi andra hem hit o tittade på the unbourne (som inte va så trevlig) så johan o dennis va inte så taggade på att gå hem ända till glömsta :P men de va ingen som kunde komma o hämta dom o dom hade inte pengar till taxi, så de blev att dom gick vid halv tre :)

lördag: jag, manda o linnea va på beccas dansuppvisning. sedan begav vi oss hem till linnea. där lagade vi pizza kollade på film spelade ett roligt spel o jag sov även kvar men inte manda.

idag: har vart på piano i en och en halv timme med mathilda, lärde oss att spela whataya want from me. kom hem för ett litet tag sen. nu ska jag läsa igenom permanent skiten, sen ska jag duscha o fixa mig. sen bär de av hem till malin o troligtvis en härlig utgång :)
men nu måste jag dra, ha de bra så länge, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0