AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

orkar inte mer faktiskt...

har vart en blandad helg. jätte trevlans igår med sara o angelie. men blev inte riktigt de vi tänkt oss. slutade med att vi hängde på grabbarna till farsta strand till lilja. satt där o chilla o hade det ändå ganska trevligt. sara mådde inte så bra så hon drog hem. men resten av oss drog hem vid ett, var hemma typ halv tre. angelie o tim sov här.
idag har jag och angelie klippt varandra. och så har det varit en standard söndag ute på loftet. jag, angelie, totte, patrik och tim kollade på drive (sämsta filmen ever!) och sen smurfarna.
har kladdat ihop ett pepparkakshus nu ikväll, och snart blir det kanske bubbling för mig lollo o totte. vi får se :)
har nada inspiration till bloggning just nu så hade tänkt o ta en paos nu ett tag, om jag klarar det. men här kommer några bilder i allafall! ciaoo sålänge



hihi lite bilder från helgen





haha bästa minen!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0