beautiful things

svar till mathilda: haha tack älskling, får prova göra det på dig nångång ;)

praktik idag igen då, hade ganska långtråkigt faktiskt, fanns inte så mycket att göra. men gjorde en uppsättning på en docka och hade en modell på eftermiddagen. fick gå vid fem, så jag har nyss kommit hem, o snart ska man iväg igen! och jag har världens bästa handledare! fick julklapp, fem hårprodukter :D repair schampoo, för torrt hår, passar mig perfekt! värmeskydd, och en creme som gör det lent o rakt efter man plattat håret. och sen mousse och spray som luktar svin gott och är asbra! ;D nöjd o glad becca!

men ni får ha det bäst sålänge så får jag se om jag skriver någe mer ikväll, over and out!



sending a girl a textmessage that says "good morning beautiful" can change her attitude for the whole day!

Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Det tycker jag! :D <3

2011-12-08 @ 20:39:08
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0