my darling!

orkar inte med vissa personer just nu, plus att jag är så jäkla förrvirrad. visst jag tror säkert att det är värre än vad det är men vette faan vad jag ska göra... tur att jag alldelles strax ska åka o möta upp min lilla älskling mathilda, my lifesaver! blir träning plus att umgås med henne hela kvällen o sen sova där, får nåt annat på tankarna då hoppas jag.
blev aldrig att jag drog till totte igår. jag o malin drog hit o sen drog hon hem vid halv sju o lagom efter de kom totte o tim hit. vi chillade hela kvällen o det slutade med att dom slaggade kvar. men nu måste jag fixa some stuffs, ciaooo



i have jumped, no its up to you. are you gonna catch me or let me fall??


Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Min älsklings människa! :D <3

2011-12-29 @ 17:11:37
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0