when words fall music speaks

tjaoooo allesammans :D
nyår imorn, taggad som f''''n :D
vad har hänt idag då? sov ju hos mathilda, vilket var as mysigt, älskar min lilla älskling! drog från henne vid halv två, stannade o solade i centrum på vägen hem. drog till totte vid fem, grabbgänget var där för att förbereda deras middag tills imorn. vid halv åtta drog jag lollo totte tim o patrik till woken i fruängen o käkade, riktigt trevlans. kom hem vid nio, har klippt en as ball frilla på farsan, och nu sitter jag här igen framför datan. nej ska faktiskt bädda rent i min säng nu sen blir det oth! ciaooo


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag älskar dig med!! :D<3

2012-01-02 @ 20:17:38
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0